چرا بیمار نارسایی کلیه پس از احساس دیالیز ضعیف
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار نارسایی کلیه پس از احساس دیالیز ضعیفچرا بیمار نارسایی کلیه بعد از دیالیز احساس ضعف؟ دلایل اصلی آن هستند از دست دادن عملکرد کلیه و سوء تغذیه به علت از دست دادن اشتها و محدودیت رژیم غذایی. علاوه بر این، بسیاری از بیماران دیالیز از استرس شدید، اضطراب و نگرانی که ممکن است دلیل دیگری از خستگی رنج می برند. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن، امیدواریم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

1. فشار خون پایین

فشار خون پایین یک علت شایع خستگی بعد از دیالیز است. دیالیز است که معمولا 3 تا 4 بار در هفته انجام می شود. بین جلسات دیالیز، سطح بالایی از مایع در بدن بسازند. در طول درمان دیالیز، مایع در چنین مدت کوتاهی برداشته شد. این طبیعی برای بدن نیست.بیشتر مایع است که به برداشته شود، بیشتر احتمال یک فرد احساس خستگی و بیمار پس از دیالیز.

2. مصرف مایعات زیاد

بیماران تحت دیالیز باید مصرف مایعات به شدت بین جلسات دیالیز محدود می کند. نوشیدن مایعات بیش از حد می تواند افزایش وزن شود. بدن نه تنها می تواند را با تمام که مایع حذف در مانند دوره کوتاه از زمان. بنابراین، بسیار مهم است برای مردم در دیالیز برای محدود کردن مایعات مصرف و غذاهای بالا در آب.

3. وزن خشک کم

وزن خشک کم ارزش مهم در اندازه گیری کیفیت دیالیز است. اگر وزن خشک مناسب است پس از دیالیز حفظ، بیمار هیچ مایع اضافی در بدن او و هنوز هم احساس می کند. با این حال، اگر وزن کمتر از وزن خشک پس از دیالیز، بیمار ممکن است خستگی و دیگر ناراحتی را تجربه کنند.

4. داروهای فشار خون

داروهای فشار خون بالا معمولا به افراد مبتلا به نارسایی کلیه تجویز می شوند. معمولا، فشار خون در طول درمان دیالیز می افتد. بنابراین، بیماران گفته را نمی داروهای قبل از دیالیز. دلیل این است که به عنوان دارو شروع می شود کار و کاهش فشار خون یک مایع دستگاه از بین بردن و کاهش فشار خون، فشار خون ممکن است بیش از حد کم بروید، در نتیجه در خستگی ناشی.

5. کم خونی

کم خونی می تواند خستگی در افراد مبتلا به نارسایی کلیه شود. این وضعیت ممکن است در طول درمان دیالیز تبدیل آشکار.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1512.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، نارسایی کلیه، چرا بیمار نارسایی کلیه احساس ضعف بعد از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: